21 czerwca 2011

Dzień Ojca wkrótce!

Jakie znacie książki o tacie?
U mnie na półce czeka wciąż na przeczytanie książka Leszka Talki o ojcostwie. Bardzo lubię jego poczucie humoru i podoba mi się to jak opisuje rodzicielstwo. :-) Wiemy jak jest... Życie pod jednym dachem z dwójką dzieci nie jest łatwe, to poważne wyzwanie i szkoła cierpliwości. Dają nam rodzicom niezły wycisk. Mam nadzieję, że przeczytam niebawem książkę dla ojców - czemu by nie? Nie będę czekać aż żona Pana Leszka napiszę drugą wersję  "Pomocy jestem mamą!" Sama chętnie bym taką książkę napisała ale ... nie mam czasu :-)

Kolejne książki są już do czytania wspólnie z dziećmi. Moje ulubione ostatnio :-)

Mój mąż oczywiście też chętnie czyta naszym synom książki i nie tylko z ojcem w roli głównej. Zdradzę Wam, że jest fanem Janoscha i Koziołka Matołka :-)
Muszę pomyśleć, czy znam jeszcze jakieś inne książki o ojcu. Jak sobie przypomnę to dodam. A może Wy mi pomożecie? Chodzi o książki dla dzieci z ojcem w roli głównej :-)

3 komentarze:

  1. A ja polecam Wojtka Mikołuszko "Tato, a dlaczego?". Ciekawa i zabawna. Dowiedziałam się z niej kilku rzeczy, których w liceum chyba nie było, a może byłam nieobecna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Tato a dlaczego?" fantastyczna!!! A tak poza tym nigdy nie czytałam nic o ojcostwie w formie poradnika...czekam z ciekawością na recenzje.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tato! EneDueRabe

    OdpowiedzUsuń