4 marca 2011

Jak to jest być mamą chłopców

Czytanie innych blogów uzależnia... Hmmm :-)
Zajrzałam dziś do kilku i kiedy przeczytałam ostatni post w blogu MALINY W MAJU, nie mogę się powstrzymać aby nie pokazać jak fajnie jest być mamą chłopców. :-)

Mama Mai i Malinki odwiedza kwiaciarnię, kupuje różę, robi jej potem piękne zdjęcia. (w ogóle robi fajne zdjęcia ta mama).
Ja natomiast idę z chłopakami popatrzeć jak burzą starą kamienicę, stoimy w pyle, gapimy się na wielką koparę, robimy zdjęcia i też jest fajnie! :-)
Pozdrawiam Mamę Mai i Malinki!

2 komentarze:

  1. Super pocztówka z wyburzania:) pozdrawiam
    m.

    OdpowiedzUsuń
  2. :-)), ale się uśmiałam, to się wstrzeliłyśmy z wpisami. Wasze spojrzenie zdecydowanie podobałoby się mojemu mężowi;-), który to czasami głośno krzyczy: "chłopaka!!!". Myślę, że takie wyburzanie kamienicy też by je zainteresowało, ostatnio z wypiekami na twarzach obserwowały jak dziadek z wójkiem ścinali orzecha w ogrodzie. Bycie mamą chłopców też ma swoje uroki, dobrze będzie mieć w przyszłości takich dwóch "bodyguardów" przy sobie;-). Dziękujemy za pozdrowienia i życzymy udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń