4 lutego 2011

Obalamy stereotypy

Oto przykład na to, że domki dla pluszaków powstają także w domach zamieszkiwanych przez małych chłopców.
W tym tygodniu Ga-daś wpadł na pomysł stworzenia takiego mieszkanka. Myślę, że zainspirowała go wizyta u naszych fajnych, małych koleżanek (Zuzi i Tosi). One również zrobiły podobny domek z pudła kartonowego.
W każdym razie, przy mojej pomocy (ale tylko na początku) powstało takie oto M-1 dla Żyrafki i Krówki. 


Do wykonania tego oto, uroczego mieszkanka wykorzystaliśmy kawałki tektury, kolorowy papier, skrawki materiału oraz rolkę po papierze toaletowym. 
Rolka papieru wstawiona w okno to ...luneta a nie zsyp (jak myślał mój mąż). Ostatnio jednak z Truniem wykorzystaliśmy lunetę (Ga-daś był w szkole) jako podajnik żywności. Do Krówki i Żyrafki wpadł na obiad żarłoczny Miś Teddy, więc hurtowo wsypywaliśmy im przez lunetę jedzenie :-)
Do wykonania stołu użyto materiałów firmy LEGO.
O wystrój wnętrza - zasłony, dywan i ozdobne skrawki tapet na ścianach - zadbał Ga-daś.
(to była reklama).

Fajna zabawa. Tylko dlaczego już się domkiem nikt nie bawi??
Chyba jednak najciekawsze jest TWORZENIE....

4 komentarze:

  1. dla mnie bomba! a młodego chyba rzeczywiscie bardziej zajmuje sama kreacja, kto wie, może pan architekt rośnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super domek!Super pomysł na zabawę
    pozdrawiam małych budowniczych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No pełen profesjonalizm!!! Jestem pod wrażeniem, jak byłam małą dziewczynką robiłam z koleżanką takie domki z pudełek po butach, z prawdziwymi firankami, łóżeczkiem z pudełka od zapałek itp., kilka razy robiłyśmy z moimi dziewczynkami takie w wersji maxi, do których wchodziły one, może zaczerpniemy od Was pomysł z takim mini domkiem dla pluszaków, albo lalek:-) i ja przy okazji powrócę do dziecięcych lat. Dziękujemy za inspirację;-).
    Poprzedni wpis też uderzył we mnie sentymentem, do Tik Taka i Fasolek, oj pamiętam wszystkie chyba piosenki, moja ukochana to "Fantazja", "Jeż" i te teledyski do nich, poszukamy książeczek.

    OdpowiedzUsuń