6 września 2010

Pomagamy Krasnoludkom!

Dni coraz chłodniejsze, słońce nie ogrzewa nas już tak bardzo jak w lipcu... Jaka szkoda! Ale, ale.. Czas pomyśleć o tych najmniejszych, którym zbliżający się jesienny chłód będzie doskwierał bardziej niż nam.
W niedzielne przedpołudnie nasza rodzinka wybrała się więc do lasu aby zbudować domek dla...krasnoludków!:-)
Znaleźliśmy fajne miejsce w lesie, gdzie leżało dużo gałęzi. Mężczyźni żwawo przystąpili do pracy. Ja oczywiście jako ich fotograf przyglądałam się pracy. Ale nagle stwierdziłam, ze oni budują chyba dom dla KRASNOLUDA! Sami zobaczcie!


Dlatego odłożyłam aparat i sama zrobiłam krasnoludkom małą chatkę, gdzie będą mogły się schronić w czasie zimna i deszczu. Trunio trochę mi potem pomógł, ale głównie nosił wielkie gałęzie z Ga_dasiem do ich wielkiego szałasu. Są plany przyjeżdżania w to miejsce, co jakiś czas i udoskonalania budowli.
Zabawa była świetna a wieczorem chłopcy usłyszeli historię o tym co się wydarzyło, kiedy nasza rodzina wróciła do domu. Jak łatwo się domyślić przy szałasach zaroiło się od małych ludzików w czerwonych czapeczkach :-)

1 komentarz:

  1. Cudowny pomysł!! Sama tez muszę pomyśleć jak tu aktywnie i twórczo spędzić czas z dziewczynkami.

    OdpowiedzUsuń