15 września 2010

Lubię...

Dziękuję za zaproszenie do blogowej zabawy. Mam napisać w 10 punktach co lubię.
Zaznaczam, że kolejność przypadkowa.

LUBIĘ...
1.    ….smak i zapach kawy, której picie zamiast pobudzać działa na mnie uspokajająco. Smak dobrej czekolady z orzechami lub migdałami.
2.    ….samotne wieczory, kiedy w moim domu zapada cisza i mam czas dla siebie. Nigdy ze sobą się nie nudzę.
3.    …dzwonić codziennie do mojej przyjaciółki (niech żyją darmowe minuty!) :-)
4.    …wizyty w księgarniach, oglądanie, dotykanie książek, kupowanie i czytanie rzecz jasna! W książkach lubię piękne ilustracje, mam sentyment do tych z mojego dzieciństwa.
5.    …poznawać ciekawych ludzi, którzy mnie inspirują.  Z optymistycznie nastawionych do życia, wciąż staram się brać przykład :-)
6.    …ludzi, miejsca i meble z „duszą”. Stare przedmioty i fotografie.
7.    …oglądać z mężem dobre filmy (preferowane kino europejskie), a także śmiać się oglądając np. nasze ulubione kabarety i program MAM TALENT :-)
8.    …słuchać muzyki przeróżnej, ostatnio łagodnej i wyciszającej.
9.    …robić zdjęcia, bo to dla mnie sposób na zatrzymanie pięknych chwil, ale również możliwość kreowania własnej rzeczywistości.
10.    …spacery po lesie i śmiech moich dzieci.

Znaleźć blog w którym ktoś nie odpowiadał jeszcze na te pytania to prawdziwe wyzwanie! :-)

Ale chyba mi sie udało. Zapraszam do zabawy, która skłania do refleksji:
http://czytam-dzieciom.blogspot.com/

3 komentarze:

  1. a jeszcze tu podziękuję za zaproszenie do łańcuszka. To mój pierwszy:)Nie znam za bardzo zasad...Skąd mam wiedzieć jakie blogi jeszcze nie brały w nim udziału?
    Pozdrawiam
    mag
    http://kacikzksiazkami.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż...Trzeba zaglądać do blogów i sprawdzać :-) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń