21 marca 2010

Wiosna, ach to TY?


Dziś pierwszy dzień kalendarzowej WIOSNY!
Mam wielką nadzieję, że kolejne dni będą coraz cieplejsze i wreszcie ogrzeje nas piękne, wiosenne SŁOŃCE. Tego nam wszystkim trzeba, prawda?
Nie wiem jak Wy ale ja mam dość Zimy! Wczoraj chcieliśmy rozprawić się z nią należycie i zatopić Marzannę w jakimś pobliskim zbiorniku wodnym ale moje Dzieciaki - Kaszlaki jeszcze nie wydobrzały. Może dziś zrobimy jakąś ekologiczną Marzannę z papieru i patyków (aby nie zanieczyszczać środowiska)i jutro wykonamy to zadanie :-)

Mimo, że za oknem szaro i ponuro, słońca brak i pada deszcz to sam fakt, że to koniec marca i mamy WIOSNĘ napełnia mnie wielkim optymizmem. Jestem ciepłolubnym "stworzeniem", lubię kolorowy świat, pełen słońca, spacery po parku i lesie kiedy przyroda budzi się do życia. Lubię tropić z dzieciakami Wiosnę, dostawać tulipany i konwalie, patrzeć na forsycje i żonkile.... Po prostu LUBIĘ WIOSENNY ŚWIAT!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz