4 marca 2010

Marzycielska poczta



Wczoraj zupełnie przypadkiem trafiłam na pewną stronę. Po jej przejrzeniu postanowiłam o niej napisać na BLOGU aby wesprzeć tę akcję.
MARZYCIELSKA POCZTA to dobroczynna akcja pisania tradycyjnych listów i kartek do chorych dzieci. Na pomysł ten wpadło dwoje młodych ludzi Weronika (17 lat) i Tomek (24 lata) a jakie to przyniosło efekty sami zobaczcie na stronie. Są tam zdjęcia dzieci i ich historie, które poruszają serca. To dzieciaki, które dzielnie znoszą swoje ciężkie choroby. A te listy, kartki, często drobne prezenty wnoszą do ich życia wiele radości.
Powiem tylko, że jestem szczerze wzruszona i podbudowana kiedy przeglądam takie strony, kiedy widzę takie działania.
Wernika i Tomek piszą na stronie, że każdy może im pomóc, każdy z nas może przyłączyć się do akcji.
W jaki sposób?

1. Przede wszystkim: napisz do chorych dzieci: one nie mogą doczekać się kartek. :)

2. Podziel się adresem strony ze znajomym i przyjaciółmi. Być może na forum dyskusyjnym, do którego należysz mógłbyś/mogłabyś zachęcić ludzi do pisania listów?

3. Zorganizuj akcję pisania listów i kartek w szkole, przedszkolu czy na uczelni.

4. Wklej nasz bannerek na własną stronę albo zamieść link do tej strony. Możesz także wydrukować na swojej drukarce plakat akcji i zawiesić go w szkole czy uczelni .

5. Masz konto na Facebooku? Dołącz do nas.

6. Możesz nas także śledzić nas na Blipie.

1 komentarz:

  1. Witam mamo (nie tylko) Adama...a może moich przyszłych zięciów...;)
    Link po linku trafiłam dziś na Pani blog. Pozsatnowiłam zaangażować się w akcję.Umieściłam Pani informacje i linki na własnym blogu
    (http://galopciaki.blogspot.com/)
    i zamierzam na tym niepoprzestać.
    Dziekuję,że mogłam chwile pogościć w Pani zakątku w sieci.Zainspirowały mnie Adasiowe? babki :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń