6 grudnia 2009

Twórcze mamy

Jak już kiedyś wspominałam MAMĄ IDEALNĄ nie jestem :-)
Nie przepadam za rożnego rodzaju wycinaniem, klejeniem, tworzeniem jakiś cudów z papieru. A jak mam zrobić jakiś strój dla mojego starszego syna, bo akurat będzie BAL w przedszkolu to po prostu już mi słabo.... :-) Ja po prostu się do tego nie nadaję, ja mam dwie lewe ręce... Ja tam wolę im poczytać.... :-)
Dlatego podziwiam wszystkie mamy pełne energii, pasji i twórczych pomysłów plastycznych i innych. Jakiś czas temu odkryłam fajny BLOG mamy bardzo uzdolnionej. Podam do niego link. Zaglądam tam często (obserwuję go) i..podziwiam. Można z niego czerpać wiele pomysłów na zabawy z dziećmi. Nie zrealizowałam jeszcze żadnego hehe ale...... idą Święta może jednak zrobimy jakieś ozdoby choinkowe.
Polecam! :-)
W poMyskowym Świecie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz