25 listopada 2009

25 listopada - Światowy Dzień Pluszowego Misia



Dziś święto Pluszowych Misiów! Wraz z moimi urwisami od rana - gry i zabawy z Misiami w roli głównej :-) Najpierw zadanie: ułożenie wszystkich misiów na kanapie i ich policzenie. Następnie Adaś miał przedstawić mi z imienia wszystkie misie.
- Co dalej mamo? - pytał.
- Hm... skończyły mi się pomysły. - powiedziałam szczerze.
- No to może rzut misiami do celu? - zaproponował.
No cóż...Moze to mało subtelne ale co tam.. - pomyślałam. Były wiec rzuty do pojemnika na zabawki. Trunio zachwycony stawał nad pojemnikiem i wrzucał. Były brawa za celne trafienie.
Następnie zajęcia plastyczne - należało narysować misia.
A na koniec zrobiłam im teatrzyk. Zza fotela po kolei wychylały się ich misie i przestawiały się :-)
To póki co tyle...a dzień jeszcze się nie skończył... :-)
Macie jakieś pomysły?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz