28 września 2009

MAGICZNE DRZEWO - warto!


Wszystkich rodziców zniechęconych amerykańską produkcją, wszystkich którzy mają już dość SHREKOPODBNYCH bajek na dużym ekranie INFORMUJĘ, że jest film na który KONIECZNIE należy wybrać się z dziećmi,które mają min. 6 lat.
W ostatnią sobotę byłam z synem na "Magicznym Drzewie". To cud, ze mi się udało, bo już mały "synuś tatusia" namawiał tatę:
- Tato Ty powinieneś iść ze mną na ten film bo z mamą byłem ostatnio w Pleciudze. Teraz twoja kolej!
Walczyłam jak lwica! :-)Udało się! Z radością zasiadłam w wygodnym kinowym fotelu i po ponad 10 min. "męki" jakimi są reklamy zaczął się film.
Film wspaniały i jak cudownie, ze POLSKI! :-) To miłe uczucie, naprawdę. Pana Maleszkę pamiętam jeszcze z dzieciństwa i wspominam miło jego teatry dla dzieci. Czułam, że się nie rozczaruję.
Wartka akcja, pełna humoru ale i wzruszeń, cudowne zdjęcia i kolorystyka.Do tego wiele magii i świetna gra młodych aktorów, szczególnie chłopca, który gra Kukiego. Nie chcę opowiadać o czym jest film, bo każdy pewnie widział już jego reklamę.
Mój syn oglądał zafascynowany a ja śmiałam się razem z nim i wcale nie nudziłam na tym seansie. A po powrocie do domu....wieczorem...przed snem... Zaczęliśmy czytać książkę p.t. "Magiczne drzewo"!
Czekała na nas na półce. Taka kolejność jest najlepsza, bo w kinie mogliśmy skupić się na filmie a nie szukać różnic. Oczywiście książka jest świetna! A najgorsze jest to, że Adaś za każdym razem prawie płacze, kiedy chcę skończyć i mówię, że "jutro ciąg dalszy".
- Proszę, proszę..jeszcze jeden rozdział. Ciekawe co będzie dalej, prawda mamusiu?
A przecież oboje wiemy co będzie dalej...ale czytam..dalej :-)
Polecam...

MAGICZNE DRZEWO - wydawnictwo ZNAK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz