4 czerwca 2009

Bajki i sentymenty

Bardzo lubimy razem z mężem pokazywać Adasiowi bajki z naszego dzieciństwa. Niech żyje internet i serwis You Tube! :-)
Ze wcześniejszych seansów Adaś zna już i bardzo lubi:
Barbapappa
Tajemnica szyfru Marabuta
Jacek i Agatka
Daszeńka
La Linea czy też Balum Balum
Latający zajączek


Wczoraj obejrzał bajki:

Gucio i Cezar
Gąska Balbinka
oraz
Krokodyl Giena






A na koniec kultowa piosenka:

Dzień urodzin
w wykonaniu Krokodyla Gieny :-)

Czasem się zastanawiam czy ja nie za bardzo zdziecinniałam przy moich dzieciach?
Nie będę opisywać z jakim zachwytem oglądaliśmy wczoraj z mężem odcinki o Krokodylu Gienie i Kiwaczku. Ale przeżywaliśmy :-) No i ta piosenka!
A Adaś? Adasia nie mogliśmy oderwać od monitora. Płakał: "Ja chcę Gienę!" Obraził się na mnie, bo zabroniłam mu oglądać dalsze odcinki. W taki oto sposób zamiast miło zakończyć wieczór sentymentów i wspomnień, skończyło się na awanturce domowej :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz