13 listopada 2008

Co jeszcze może się przydać?
Adaś zobaczył pustą rolkę po papierze toaletowym w łazience.
- Mamo, mamo! Nie wyrzucaj tego! To się może przydać!
- O nie! Adaś, po co Ci to? – spytałam zaskoczona.
- Można na tym trąbić przecież – odparł ze spokojem Adaś.


Osobista sekretarka
Ostatnio jestem osobistą sekretarką Adasia. W związku z tym, że on jeszcze nie potrafi pisać często prosi:
- Mamo, weź kartkę i zapisz to szybko. Dyktuję: „Patyk jest ukryty…..eee… od pierwszej studzienki do kryjówki w pokrzywach jest 29 kroków”. To po powrocie ze spaceru. Ci co to przeczytają mam nadzieję, że nikomu nie zdradzą kryjówki? TAJEMNICA. To chyba zrozumiałe? :-)

Dziś znów poprosił:
- Mamo, zapisz: „ Papierosy paliłem – swe życie straciłem”.
- Adaś co to za hasło? Po co mam to zapisywać? – zapytałam zdziwiona.
- To hasło kiedyś przeczytałem u Ciebie w pracy, wiesz na tych rysunkach. Dam tę kartkę M.(syn sąsiadki), bo wiesz…on pali te śmierdzące papierosy- rzekł z niesmakiem mój syn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz